Selasa, Oktober 07, 2008

Ayuh...kembalikan semangatmu!!!

' Kebanyakan orang mudah berkhayal, namun bukanlah semua khayalan yang melintas di minda itu berupaya untuk diungkapkan dengan lidah,berapa ramai yang mampu mengungkapkan dengan lisan namun tidak ramai yang berupaya memikul beban jihad dan bekerja keras. Para mujahid yang merupakan orang pilihan yang tidak berapa ramai pun adakalanya tersilap langkah dan tidak mencapai matlamat sekiranya tidak mendapat inayah Allah'( Imam AsShahid Hassan Al Banna)
Untuk ikhwah dan akhawat, ayuh, kembalikan semangat mu demi ISLAM tercinta. Jangan biarkan diri kita dibelenggu oleh syaitan-syaitan yang kembali mengganas setelah sebulan dirantai. Sudah tiba masanya utk berlipolysis. Bangunlah dengan semangat dan keberkatan Ramadhan untuk berjuang di medan dakwah. Sedarlah dari mimpi semalam, jangan biarkan angan-angan kita melemahkan himmah dan perancangan kita. Ingat, musuh2 ISLAM sentiasa berkerja untuk menghancurkan ISLAM, tapi, apa sumbangan kita untuk ISLAM tercinta???

1 ulasan:

mutiaraTL berkata...

semangaaat..semangat? semangat! itu kekuatan syabab. Jangan lupa doa pada Allah supaya kita sentiasa semangat kerana Allah.